Kérdésed van?
A webshop üzemeltetés logisztikai nehézségei sok tulajdonosnak okoznak gondot. Mi ezekre kínálunk gyors és egyszerű megoldást! Ha bármilyen kérdésed van, fordulj hozzánk bizalommal.
Írj üzenetet vagy keress minket az alábbi telefonszámon: +36(30)5217530
Lépések az elégedett vásárlókhoz és gondtalan logisztikához




Gyakran ismételt kérdések
Ha nem találta amit keresett akkor további információkat talál a a GYIK oldalon vegye fel velünk a kapcsolatot.
Mi az a fulfilment?
A fulfillment a webáruházak logisztikai folyamatainak kezelése, amely magában foglalja a raktározást, rendelésfeldolgozást, csomagolást és kiszállítást. Célja, hogy gyors és pontos rendelésteljesítést biztosítson, miközben megkönnyíti az üzemeltetők munkáját és növeli a vásárlói elégedettséget.
Nemzetközi szállítás esetén milyen szállítási idővel lehet számolni?
A szállítási idő cél országonként eltérő lehet. Ajánlatunkban ezeket a tranzit időket megjelenítjük. A legrövidebb tranzit idő T+2 nap.
Mit jelent a teljes leltár felelősség?
A készletre vett termékekért teljes pénzügyi felelősséggel tartozunk, így téged nem érhet kár.
Egyedi csomagolással ki tudjátok küldeni a rendeléseket?
Igen.
Ha már ügyfeletek vagyok és kérdésem merül fel milyen gyorsan kapok választ?
Egy órán belül.