Kérdésed van?
A webshop üzemeltetés logisztikai nehézségei sok tulajdonosnak okoznak gondot. Mi ezekre kínálunk gyors és egyszerű megoldást! Ha bármilyen kérdésed van, fordulj hozzánk bizalommal – segítünk megtalálni a számodra legjobb megoldást.
Általános kérdések
Mi az a fulfilment?
A fulfillment a webáruházak logisztikai folyamatainak kezelése, amely magában foglalja a raktározást, rendelés feldolgozást, csomagolást és kiszállítást. Célja, hogy gyors és pontos rendelés teljesítést biztosítson, miközben megkönnyíti az üzemeltetők munkáját és növeli a vásárlói elégedettséget.
Van minimum rendelésszám amivel igénybe vehetem a szolgáltatásaitokat?
A szolgáltatás igénybe vehető akár napi 1-2rendeléssel is.
Mennyi időt vesz igénybe a bevételezés?
Jellemzően a beérkezett áruk még aznap vagy másnap készletre kerülnek.
Hogyan tudok értesülni a rendeléseim státuszáról?
Az ügyfélportálon keresztül minden információt látsz a rendelések státuszáról. Ameddig az összekészítés nem kezdődik meg lehetőséged is van módosítani a rendelés paramétereit.
Áraitok a rendelésekben lévő termékek darabszámától is függ. A termékek darabszámát rendelésenként vizsgáljátok?
Adott számlázási időszakon belül átlagolásra kerül a rendelésekben lévő termékek darabszáma. (Példa: 1. rendelés: 1db termék+ 2. rendelés 10db termék = 5db termék/rendelés a számlázási időszakban)
Mit jelent a teljes leltár felelősség?
A készletre vett termékekért teljes pénzügyi felelősséggel tartozunk, így téged nem érhet kár.
Egyedi csomagolással ki tudjátok küldeni a rendeléseket?
Igen van rá lehetőség.
Promóciós anyagok illetve ajándéktárgyak csomagba helyezésében is tudtok segíteni?
Igen ezekre mind van lehetőség.
Folyamatokkal kapcsolatos kérdések
Milyen lehetőségek vannak a rendelések szinkronizálására?
a. Automatikus rendelés áttöltés: leghatékonyabb megoldás amikor a ZoneLogistic rendszere a webshop motorral kommunikál API kapcsolaton keresztül vagy bármely API kapcsolatot támogató ERP-vel.
b. Manuális rendelés betöltés: amennyiben a vásárlói- vagy termékköröd miatt nem optimális az automatikus áttöltődés, lehetőséged van a rendeléseidet manuálisan is feltölteni az ügyfélportálunkon keresztül.
Ha a webshopomba érkezik egy megrendelés van teendőm vele?
Az API összeköttetésnek köszönhetően minden automatikusan működik, így alap esetben nincs. Amennyiben a rendelés tartalmaz hibás adatot ami megakadályozza a rendelés feldolgozását arról pedig értesítést kapsz.
Mennyi idő telik el a beköltözés megkezdése és az első rendelés kiküldése között?
Megfelelően előkészített beköltözés esetén a bevételezésnél is alkalmazott határidőt tartjuk szem előtt, tehát akár mármásnap kiküldésre kerülhet az első rendelésed. A beköltözés várható hosszát azt követően tudjuk megbecsülni, hogy ismerjük a termékek referencia- és darabszámait. Ezt követően előre egyeztetjük a várhatóan szükséges időt, hogy azt megfelelően tudd kommunikálni a vásárlóid felé elkerülve a vásárlói elégedetlenséget.
Mikorra érkeznek ki a vásárlókhoz a rendelések?
Elsődlegesen a rendelés leadásának időpontjától függ. Délig leadott rendelések esetén a legtöbb esetben másnap megkísérlik a futárszolgálatok a kiszállítást.
Nemzetközi szállítás esetén milyen szállítási idővel lehet számolni?
A szállítási idő cél országonként és szállítónként eltérő lehet. Ajánlatunkban a tranzit időket megjelenítjük. A legrövidebb tranzit idő T+2 nap külföldre.
Ha már ügyfeletek vagyok és kérdésem merül fel milyen gyorsan kapok választ?
Van lehetőséged mind telefonon mind pedig emailben érdeklődni a felmerült kérdéssel kapcsolatban. Telefonon azonnal, email esetén 24 órán belül választ kapsz a kérdésedre.
Vásárlás utáni elállás esetén mi a teendő?
a. Az ügyfélportálon keresztül van lehetőség behozatalt igényelni az adott rendeléshez kapcsolódóan melyért várhatóan másnap áll ki a futár. Ennek díja szerepel az ajánlatban. Ezt a megoldást javasoljuk, mert így nem érkezhet a raktárba olyan termék aminek a gazdáját nem tudjuk beazonosítani.
b. Amennyiben a vásárlóra bízod a termék visszaküldését, de nincs lehetőséged saját telephelyre visszaküldetni akkor a legfontosabb, hogy a csomag nyomkövetési számmal ellátva normál beszállításként rögzítsd az ügyfélportálon, egyéb esetben nem fogjuk tudni, hogy kihez tartozika csomag.
Lépések az elégedett vásárlókhoz és gondtalan logisztikához



