Kérdésed van?

A webshop üzemeltetés logisztikai nehézségei sok tulajdonosnak okoznak gondot. Mi ezekre kínálunk gyors és egyszerű megoldást! Ha bármilyen kérdésed van, fordulj hozzánk bizalommal – segítünk megtalálni a számodra legjobb megoldást.

Általános kérdések

01.

Mi az a fulfilment?

A fulfillment a webáruházak logisztikai folyamatainak kezelése, amely magában foglalja a raktározást, rendelés feldolgozást, csomagolást és kiszállítást. Célja, hogy gyors és pontos rendelés teljesítést biztosítson, miközben megkönnyíti az üzemeltetők munkáját és növeli a vásárlói elégedettséget.

02.

Van minimum rendelésszám amivel igénybe vehetem a szolgáltatásaitokat?

A szolgáltatás igénybe vehető akár napi 1-2rendeléssel is.

03.

Mennyi időt vesz igénybe a bevételezés?

Jellemzően a beérkezett áruk még aznap vagy másnap készletre kerülnek.

04.

Hogyan tudok értesülni a rendeléseim státuszáról?

Az ügyfélportálon keresztül minden információt látsz a rendelések státuszáról. Ameddig az összekészítés nem kezdődik meg lehetőséged is van módosítani a rendelés paramétereit.

05.

Áraitok a rendelésekben lévő termékek darabszámától is függ. A termékek darabszámát rendelésenként vizsgáljátok?

Adott számlázási időszakon belül átlagolásra kerül a rendelésekben lévő termékek darabszáma. (Példa: 1. rendelés: 1db termék+ 2. rendelés 10db termék = 5db termék/rendelés a számlázási időszakban)

06.

Mit jelent a teljes leltár felelősség?

A készletre vett termékekért teljes pénzügyi felelősséggel tartozunk, így téged nem érhet kár.

07.

Egyedi csomagolással ki tudjátok küldeni a rendeléseket?

Igen van rá lehetőség.

08.

Promóciós anyagok illetve ajándéktárgyak csomagba helyezésében is tudtok segíteni?

Igen ezekre mind van lehetőség.

Folyamatokkal kapcsolatos kérdések

01.

Milyen lehetőségek vannak a rendelések szinkronizálására?

a.      Automatikus rendelés áttöltés: leghatékonyabb megoldás amikor a ZoneLogistic rendszere a webshop motorral kommunikál API kapcsolaton keresztül vagy bármely API kapcsolatot támogató ERP-vel.

b.      Manuális rendelés betöltés: amennyiben a vásárlói- vagy termékköröd miatt nem optimális az automatikus áttöltődés, lehetőséged van a rendeléseidet manuálisan is feltölteni az ügyfélportálunkon keresztül.

02.

Ha a webshopomba érkezik egy megrendelés van teendőm vele?


Az API összeköttetésnek köszönhetően minden automatikusan működik, így alap esetben nincs. Amennyiben a rendelés tartalmaz hibás adatot ami megakadályozza a rendelés feldolgozását arról pedig értesítést kapsz.

03.

Mennyi idő telik el a beköltözés megkezdése és az első rendelés kiküldése között?

Megfelelően előkészített beköltözés esetén a bevételezésnél is alkalmazott határidőt tartjuk szem előtt, tehát akár mármásnap kiküldésre kerülhet az első rendelésed. A beköltözés várható hosszát azt követően tudjuk megbecsülni, hogy ismerjük a termékek referencia- és darabszámait. Ezt követően előre egyeztetjük a várhatóan szükséges időt, hogy azt megfelelően tudd kommunikálni a vásárlóid felé elkerülve a vásárlói elégedetlenséget.

04.

Mikorra érkeznek ki a vásárlókhoz a rendelések?

Elsődlegesen a rendelés leadásának időpontjától függ. Délig leadott rendelések esetén a legtöbb esetben másnap megkísérlik a futárszolgálatok a kiszállítást.

05.

Nemzetközi szállítás esetén milyen szállítási idővel lehet számolni?

A szállítási idő cél országonként és szállítónként eltérő lehet. Ajánlatunkban a tranzit időket megjelenítjük. A legrövidebb tranzit idő T+2 nap külföldre.

06.

Ha már ügyfeletek vagyok és kérdésem merül fel milyen gyorsan kapok választ?

Van lehetőséged mind telefonon mind pedig emailben érdeklődni a felmerült kérdéssel kapcsolatban. Telefonon azonnal, email esetén 24 órán belül választ kapsz a kérdésedre.

07.

Vásárlás utáni elállás esetén mi a teendő?

a.      Az ügyfélportálon keresztül van lehetőség behozatalt igényelni az adott rendeléshez kapcsolódóan melyért várhatóan másnap áll ki a futár. Ennek díja szerepel az ajánlatban. Ezt a megoldást javasoljuk, mert így nem érkezhet a raktárba olyan termék aminek a gazdáját nem tudjuk beazonosítani.

b.      Amennyiben a vásárlóra bízod a termék visszaküldését, de nincs lehetőséged saját telephelyre visszaküldetni akkor a legfontosabb, hogy a csomag nyomkövetési számmal ellátva normál beszállításként rögzítsd az ügyfélportálon, egyéb esetben nem fogjuk tudni, hogy kihez tartozika csomag.

Lépések az elégedett vásárlókhoz és gondtalan logisztikához

Kérj ajánlatot!
Kösd meg a szerződést és dőlj hátra!
Árkalkuláció indítása
Hibamentes folyamatok
Ügyfélközpontú támogatás
Tervezhető logisztikai költségek
Fókusz a növekedésen
Kérj ajánlatot!
Kösd meg a szerződést és dőlj hátra!
Árkalkuláció indítása